Į aukščiausias pozicijas Dakaro ralyje kėsinęsis, tačiau sunkvežimio problemų pristabdytas Vaidotas Žala gedimų nedetalizavo, motyvuodamas jį ribojančia sutartimi.
Penktajame ralio etape Žalos ekipažas sustojo padėti varžovui, tačiau pajudėti iš vietos nebesugebėjo pats. Lietuvis stovėdamas sugaišo daugiau nei 3 valandas ir prarado realius šansus kovoti dėl podiumo.
Iki tol lyderių trejete užtikrintai laikęsis Žala bendroje įskaitoje krito į aštuntą vietą, nuo lyderio atsilikdamas daugiau nei 5 valandomis, o nuo trečios vietos – daugiau nei 3 val.
Realu, kad techniniai nesklandumai lenktynininką persekioja ir toliau. Po laisvos dienos, kuomet komandos galėjo pasirūpinti savo technika, varžybų dalyviai šeštadienį startavo šeštame Dakaro etape, kuriame reikėjo įveikti 605 km greičio ruožą.
Pirmąjį tašką greičiausiai iš visų pasiekęs Žala vėl susidūrė su problemomis ir iki antrojo taško prarado daugiau nei valandą.
Dakarui skirtoje „O. Dangau!“ laidoje sunkiausias pasaulio lenktynes savo kailiu 2024 metais išbandęs Antanas Kanopkinas pateikė savo versiją, kas galėjo nutikti Žalos sunkvežimiui.
„Spekuliuoti galime daug, bet jeigu reikėtų man statyti, aš statyčiau už tam tikras aušinimo problemas. Maroko ralyje jie turėjo problemų su aušinimu. Jas greičiausiai kiek apsprendė, arba išsprendė trumpalaikiame laikotarpyje. Bet ilgalaikiame – tos problemos turbūt išlindo.
Teko girdėti, kad visas variklis tepalais apsipylęs. Aš manau, kad buvo truputį pakaitinta. Net ne truputį. Tu važiuoji, tada sustoji. Tuomet ataušo ir jeigu buvo perkaitinta, truputį kažkas pasikraipė ir tada prasideda veiksmas. Kažkas užstringa, kažkas nebeveikia. Plius žinome, kad pakaba buvo sudaužyta. Aš manau, kad buvo perkaitinta, o argumentas toks, kad jie tą problemą jau turėjo.“