Vilniaus „Ryto“ sirgalių grupė, pavadinimu „B tribūna“, pasisakė apie šeštadienį vykusį mačą Alytuje.
Pirmasis istorijoje „Ryto“ ir „Wolves“ mačas sukėlė nemažą ažiotažą visuomenėje, o to priežastis neabejotinai yra ta, jog vilkai jau kitą sezoną planuoja persikelti į Vilnių.
Tai reikštų, jog Vilniuje konkuruoti tektų dviem komandoms, o gausiai Alytuje susirinkusi „B tribūna“ sufleruoja, kad Lietuvos krepšinio padangėje užsimezgė dar vienas derbis.
Rungtynes dramatiškai 91:89 laimėjo „Rytas“, tačiau nesklandumų neišvengta. Socialinėje erdvėje plinta vaizdo įrašai, kuriuose matoma kaip iš „B tribūnos“ sektoriaus skrieja gėrimai į žiūrovus.
„B tribūna“ feisbuke motyvavo arenoje vykusius konfliktus bei papasakojo apie užsimezgusią priešpriešą (kalba netaisyta).
„Nuo pat dienos, kai buvo paskelbtas tvarkaraštis šis mačas buvo bene laukiamiausias pirmos sezono pusės įvykis, – rašoma sirgalių puslapyje. – Tad rungtynėms ruošiamasi atitinkamai: nupaišomi trys baneriai skirti priešininkų klubui (Kruvinais rubliais Istorijos neatimsite Šalin letenas). Visų pirma, ši organizacija yra pavojinga ne tik Rytui kaip klubui, bet ir mūsų visuomenei. Darinys, kuris įvardinamas kaip grėsmė Lietuvai ir kuriam neleidžiama investuoti į strateginės reikšmės objektus Lietuvoje, renkasi kitą kelią – belstis į visuomenę per kultūrą bei žinomus žmones. Gilesnę analizę palikime sociologams, tačiau neabejojant supratingoji visuomenės dalis į šio klubo veiklą turėtų žiūrėti kritiškai. Grįžtant prie krepšinio reikalų nuo pat savininkų pasikeitimo pradžios matėme ženklus, kad pritraukiant žmonės šis klubas bandys vilioti žmones šlovingais istoriniais Ryto laikais: ar tai būtų skleidžiami gandai dėl Lietuvos Ryto pavadinimo, ar žaidėjų pristatymo video kalbantys apie Vilniaus fanus ir Ryto istoriją ar tas pats klubo simbolio pasirinkimas, kuris daugiau nei artimai susijęs su mūsų simboliais. Tad transliuojame labai aiškią žinutę – šalin letenas nuo mūsų identiteto ir istorijos.
Kalbant apie dirbtinumą, kuriuo tiesiog alsuoja ši organizacija. Tai turbūt buvo pats absurdiškiausias sold-out’as Lietuvos krepšinio istorijoje. Žinome kaip Alytuje visais kanalais nemokamai dalinami kvietimai į rungtynes, tad žiūrovų skaičius visiškai nenustebino. Vizualiai užpildyta ~70% arenos, o bilietų įsigyti neįmanoma. Puiki nauja strategija dirbtinio ažiotažo sukėlimui. Toliau juoką kelią per kolonėles po sėkmingų wolfsų epizodų leidžiami dirbtiniai palaikymo garsai. Nesvarbu ar rezultatas -17 ir įmetamas vienas baudos metimas ar vyksta lemiama ataka palaikymo garsas vienodas. Nerealu. Taip pat šleikštulį kelia taip vadinamas klubo ambasadorių projektas. Kartais sunku suvokti ko tik žmonės nepadarytų už pinigus. Jie turbūt ir patys nesupranta kaip tampa organizacijų propagandos įrankiais pasinaudojant jų pačių vardais bei šeimos nariais. Dirbtines emocijas vainikuoja diržų kilnojimo ceremonija primentanti ne krepšinio rungtynes, o labiau amerikietiškų imtynių renginį. Pritrūko tik Triple H atbėgančio iš užkulsių.
Kalbant apie mini konfliktą – taip jau nutinka, kai namų klubo tikslas sukurti aplinką pilną provokacijų, o ne jas malšinti. Kai kuriems neadekvatiems asmenims leistis staipytis ir erzinti emocingą fanų minią mažų mažiausiai kvaila. Mūsų kantrybė metams bėgant auga, tačiau ji vis dar ne begalinė, todėl provokatorius peržengus ribas atvėsinamas bei likusią rungtynių dalį provokacijomis nebeužsiema. Konflikto atomazgoje sužiba ir vieno Vilniaus sporto klubo atstovai siunčiantys perrėžtos gerklės gestus bei kvietimus pasportuoti, kurie mums sukelia šypseną.“