Antrą sezoną Eurolygos generalinio direktoriaus pareigas einantis Paulius Motiejūnas pasidalino mintimis apie NBA projektą Europoje, finalo ketvertą Abu Dabyje bei lygos plėtrą.
„Šis sezonas kol kas neįtikėtinas, geriau nesuplanuotume, – tinklalapiui „Eurohoops“ teigė lietuvis. – Dažnai kalbame, kad tai yra konkurencingiausias sezonas, bet šį kartą taip ir yra. Kiekvienos rungtynės nenuspėjamos, jokių garantijų nėra.
Už aikštės ribų taip pat pasiekėme rekordinius rezultatus. Vidutinis žiūrovų skaičius perkopė 10,5 tūkst. ribą, sausakimšos arenos, nuostabi atmosfera. Skaitmeninėse platformose augome du ar net tris kartus. Eurolyga įžengia į naują etapą ir mes privalome dirbti dar atkakliau.
Kalbant apie finalo ketvertą, tai nebus pirmas kartas už Europos ribų, bet pirmas Viduriniuose Rytuose. Manau, kad gerai kartais perkelti renginį į kitas teritorijas, o sirgalių reakcija buvo didžiulė – bilietų neliko per mažiau nei septynias valandas. Puiku matyti, kaip europietiškas krepšinio stilius vertinamas tarptautiniu mastu. Stengiamės sukurti nepamirštamą patirtį tiek žiūrovams, tiek sirgaliams namuose.“
Motiejūnas neatmeta bendradarbiavimo su FIBA ar NBA, tačiau teigia, jog dar vienas turnyras Senajame žemyne naudos neatneštų.
„Esame pasirengę bet kokiam scenarijui. Mūsų prioritetas yra stiprinti Eurolygą ir rasti tinkamus partnerius, kurie norėtų prisidėti prie šios kelionės. Visi, kas nori prisidėti, yra laukiami.
Bet kuriuo atveju, manau, kad nauja lyga Europoje būtų siaubinga idėja ir paprasčiausiai neveiktų. Sakau tai iš sirgaliaus perspektyvos. Nauja lyga sukeltų sumaištį tarp fanų, išskaidytų komercines galimybes ir žaidėjų talentą. Tai blogai tiek NBA, tiek FIBA“, – savo nuomone dalijosi Eurolygos vadovas.
Kalbėdamas apie Eurolygos plėtrą iki 20 komandų, Motiejūnas neišsiplėtė, bet pabrėžė, kad tai taps neišvengiama.
„Sprendimas bus priimtas artimiausiu metu, jį lems daugybė faktorių.
Manau, plėtra yra neišvengiama, bet klausimas – kada. Daug stiprių projektų nori prisijungti prie lygos ir plėtra leistų tam sukurti vietos. Turime įvertinti, kaip tai paveiks tvarkaraštį, užtikrinti konkurencingumą, kokybę bei ilgalaikę naudą. Viskas analizuojama, o galiausiai sprendimą priims akcininkai.“