Taip ekstremalu dar nebuvo: Dakare dalyviams teks dviejų parų iššūkis

O, Sportas!
Autorius O, Sportas! 2 min skaitymo trukmė
Stephane‘as Peterhanselis ir Edouardas Boulangeris iš „Team Audi Sport“. Red Bull nuotr.

2024 metų Dakaro ralis šio sporto gerbėjams dovanos naują dozę adrenalino, nes organizatoriai pasirūpino, kad naujas ralis savo iššūkiais pranoktų visus iki tol vykusius Saudo Arabijoje.

Pasak automobilių sporto apžvalgininko Ramūno Fetingio, Dakaro organizatoriai nori grįžti prie savo šaknų, kai Dakaras buvo nuotykis ir jų sumanymas artėjančiose lenktynėse labai intriguoja.

Šiais metais Dakaro ralio dalyvių lauks ypatingas iššūkis – dvi paras truksiantis 600 kilometrų etapas, kuriame vairuotojams bus stipriai apribota ir informacija ir galimybės gauti pagalbą.

„Kaip sako organizatoriai, tai bus sunkiausias Dakaras Saudo Arabijoje. Ten jis vyksta penkti metai. Trasą sudarys beveik penki tūkstančiai kilometrų, 12 greičio ruožų plius vienas prologas. Bus ne 10 ar 20 kilometrų, bus gerokai daugiau. Reiškia prologas jau truputį išskirstys lenktynininkus, – YouTube laidoje „DaKaras“ kalbėjo Fetingis.

LAIDOS IŠTRAUKA:

– Šiais metais bus vienas unikalus greičio ruožas – jis tęsis dvi paras, 48 valandų greičio ruožas. Šiek tiek neaiškiai dar pateikiama informacija, tačiau reiks įveikti 600 kilometrų, ketvirtą valandą po pietų lenktynės bus stabdomos. Bus suorganizuoti aštuoni bivakai greičio ruožo eigoje. Ketvirtą valandą tu privažiuoji prie greičio ruožo, ten stoji ir lieki nakvoti. Pats remontuojiesi automobilį. Visa kita yra tavo poilsis, septintą ryto tu vėl pradedi taip, kaip atvažiavai į tą bivaką. Ir taip aštuoniuose vietose jie pradeda startuoti, turėtų būti neįtikėtina.“

Pasak Dakaro ralio apžvalgininko, šis organizatorių sumanymas iškart privertė komandas permastyti galimą strategiją.  

„Esmė, kad tu atvažiuoji, nežinai kas kur vyksta, nežinai savo vietos, nežinai kur esi, palyginus su konkurentais. Vakar paskelbė apie tai, šiandien Nasser Al-Attiyah sako, kad gal verta prarasti keletą minučių, bet važiuoti dviem automobiliais, kad tikrai turėti kolegą, kuris reikalui esant padės susitvarkyti automobilį, nes tu gali daug daugiau prarasti atvažiavęs į bivaką be nieko. Ir tai absoliučiai gali nulemti finišą. Po šių dviejų parų, jie turės parą poilsio.“ – laidoje kalbėjo Fetingis.

Didelė tikimybė, kad artėjančiame Dakare startuos ir rekordinis Lietuvos ekipažų skaičius – 11.

Pasakojimas apie Dakaro naujoves bei lietuvių ekipažus nuo 32 laidos minutės.

Pasidalinti