„Ryto“ fanų pareiškimas: savo komandos ASG arenoje matyti nenori

O, Sportas!
Autorius O, Sportas! 4 min skaitymo trukmė
Vilniaus Ryto sirgaliai (LKL nuotr.)

Gediminui Žiemeliui pateikus pasiūlymą „Rytui“ svarbiausias sezono rungtynes žaisti „Avia Solutions Group“ arenoje, savo nuomone pasidalijo ištikimiausi Lietuvos vicečempionų gerbėjai.

Vienas iš Vilniaus „Wolves“ klubo vadovų tokį pasiūlymą „Rytui“ pateikė prieš kiek daugiau nei savaitę. Kaip skelbė pats Žiemelis, Giedriaus Žibėno vadovaujamai komandai dar būtų padaryta ir išskirtinė nuolaida – namų rungtynės jai kainuotų 40 proc. mažiau nei „Wolves“ ekipai.

Visgi net ir tai „B Tribūnai“ susižavėjimo nesukėlė. Ištikimiausi „Ryto“ gerbėjai pasidalijo pranešimu, kuriame teigia, jog nenori matyti savo komandos naujoje arenoje.

„Šis tarpsezonis visai Ryto bendruomenei yra ypatingas. Priimami sprendimai, kurie ilguoju laikotarpiu gali nulemti kokia kryptimi eis mūsų klubas. O kalbame apie naują įsibrovėlį Vilniuje – vilkus. Viešojoje erdvėje sklando daug spaudimo iš kitos barikadų pusės dėl žaidimo kaimynystėje. Akivaizdu, kad jiems to reikia.

Bet ar reikia mums? Kur dingo visi kategoriškumai dėl ryšių su rusų oligarchais? Negi rimtai galite tikėtis, kad Ryto namų rungtynėse nepamatysite nė vienos vilkų reklamos? ASG arenoje niekada nesijausime kaip namų komanda. Užtenka atsiminti vilkų elgesį praėjusį sezoną Alytuje arba dar lengviau paklausyti „O, Dangau“ podcasto, kuriame pilamas sunkiai suvokiamas purvas ant Ryto. Kiekvienas mačas ir žmonių rinkimas į jį atrodytų tarsi ėjimas prieš save, nes galvoje visalaik kirbėtų mintis, kad remi savo priešą.

O kur dar moralinė šio sprendimo pusė. Ar labai smagu eiti į barą pirkti Gedimino alaus (tikrai nepavadinto kunigaikščio garbei) ir remti tai, kas nori sulyginti tavo organizaciją su žeme? Absurdiškas sprendimas žaisti ir draugiškas rungtynes su šiuo šūdklubiu. Bet kokį ėjimą į kontaktą su jais vertiname kaip pasidavimą savo idėjoms bei vertybėms. Nė vienas rytfanių centas neturėtų būti skirtas savo priešų rėmimui. Nė vienas.

Daug kur kalbama, kad ėjimas į didesnę areną parodytų klubo ambicijas. Šis teiginys pateikiamas taip dažnai, kad jau tapo nuvalkiota kliše prilygstančia frazei kamuolys apvalus, o krepšinį moka žaisti visi. Mes puikiai suprantame, kad JEEP arena turi trūkumų, mes taip pat norime didesnės arenos, patogesnių salygų visiems fanams, bet tik ne tokiu būdu.

Mums nesuprantama kaip Vilniaus miestas priėjo iki situacijos, kur reprezentacinis bei stipriausias sostinės klubas turi tik tokią alternatyvą. Kur norėdamas plėstis bei žaisti didesnėje arenoje, turi jaustis purvinas. Nėra jokių klausimų, kad klubo ir miesto strateginis tikslas turi būti savos arenos turėjimas, o ne nepelninga nuoma iš priešų ir amžinas žaidimas svečiuose. Mums nereikia TV ekranų koridoriuose su vilkų reklamomis, arenos koridoriuose mums reikia Ryto ženklų, mums reikia Ryto grafičių, mums reikia raudonos spalvos – nes tai yra Ryto dvasia. Tai yra mūsų identitetas. Kol neturėsim naujų namų, turim taikytis su JEEP trūkumais, bet bent jaustis teisūs prieš save ir su šypsena veide eiti į mažesnius, bet jaukius namus“, – buvo rašoma „B tribūnos“ pranešime.

Primename, jog atnaujinta „Avia Solutions Group“ arena talpina apie 11 tūkstančių žiūrovų, „Ryto“ namai – „Jeep“ arena – vos 2,5 tūkst.

Pasidalinti