Paaiškinta, kodėl pratęsimo metu nebuvo skirtas baudinys į ispanų vartus

O, Sportas!
Autorius O, Sportas! 1 min skaitymo trukmė
Marco Cucurella žaidimas ranka (Scanpix nuotr.)

Luiso de la Fuente vadovaujama Ispanijos rinktinė penktadienį ketvirtfinalyje dramatiškai patiesė šeimininkę Vokietiją, tačiau po mačo ne vienas gerbėjas kėlė klausimą, kodėl pratęsimo metu į ispanų vartus nebuvo skirtas 11 m baudinys.

Jo vokiečiai reikalavo 105-ąją minutę, kuomet Jamalu Musiala tolimas šūvis kliudė baudos aikštelėje esančio krašto gynėjo Marco Cucurella ranką.

Vokiečiai iškart pradėjo apeliuoti į arbitrą, tačiau VAR teisėjo Stuarto Attwello rekomendacijos sulaukęs Anthony Tayloras nutarė jo neskirti.

Galiausiai buvo pateiktas ir šio sprendimo paaiškinimas.

Dar prieš Europos čempionato pradžią UEFA teisėjų departamento vadovas Roberto Rosetti arbitrus ragino atlaidžiau žiūrėti į žaidimą ranka, kuomet ji yra vertikalioje/natūralioje pozicijoje. Rosetti teigė, jog tokiu atveju, kai ranka nepraplėčia kūno, baudinys neturėtų būti skirtas.

Tokių priemonių UEFA Europos čempionate priėmė norėdama palengvinti gynėjų judėjimą baudos aikštelėje, kad jiems žaidžiant prieš puolėjus rankų nereikėtų laikyti už nugaros.

Primename, jog Ispanijos rinktinė Vokietiją po pratęsimo nugalėjo 2:1, o pusfinalyje Luiso de la Fuente komandos laukia susitikimas su Prancūzijos ir Portugalijos poros nugalėtoja.

Pasidalinti