NBA ir visas krepšinio pasaulis antradienį graužėsi nagus laukdamas LeBrono Jameso „visų sprendimų sprendimo“, tačiau šis aliarmą sukėlė tik tam, kad pareklamuotų savo partnerystę su alkoholinių gėrimų gamintoju.
Pats Jamesas tai pavadino savo „Antruoju sprendimu“. Pirmąjį rezultatyviausias visų laikų NBA žaidėjas skelbė dar 2010 m., kuomet pranešė iš Klivlando „Cavaliers“ persikelsiantis į Majamio „Heat“.
Tai dar labiau padidino NBA fanų tikėjimą, jog Jamesas paskelbs arba apie karjeros pabaigą, arba apie naują stotelę. Visgi šie nuogąstavimai buvo toli nuo realybės, mat Los Andželo „Lakers“ žvaigždė pranešė apie bendradarbiavimą su „Hennessy“.
Tai socialiniuose tinkluose sukėlė nemenką pasipiktinimą, juolab kad kai kurie NBA, „Lakers“ ir LeBrono fanai buvo priversti žiūrėti, kaip drastiškai auga rungtynių bilietų kainos.
Visgi pasipiktinti LeBrono „išdaiga“ galėjusius sirgalius „Lakers“ treneris JJ Redickas pavadino kvailiais.
„Jūs, vyrukai, esate idiotai, – apie užvirusius gandus apie Jameso karjeros pabaigą pareiškė Redickas. – Visi žinojome, jog tai bus reklama, ar ne? Iš tikrųjų niekas nepanikavo.“