Puikiai pirmąjį Dakaro etapą pradėjęs Rokas Baciuška vėliau susidūrė su galinio kairiojo rato problemomis, dėl kurių lietuvis prarado kone dvi valandas, o po finišo teigė, jog prie ilgo sustojimo prisidėjo ir tautietis Benediktas Vanagas.
„Šiandien pasidulkinome normaliai. Pirma diena prasidėjo ne kaip. Viskas buvo gerai. Prakirtome vieną ratą, pasikeitėme, važiavome toliau. Tada pasivijome poną Vanagą. Signalizavome. Nepraleido. Dulkėse paskendome, buvo žiauriai pavojinga važiuoti. Pasivijome antrą kartą ir nesupratau, ar čia jo taktika visiems maišyti. Tai nėra sportiškas elgesys.
Tai gal ir lėmė rato nulėkimą nuo stebulės, nes nesimatė dulkėse, gal ir kliudėme tuo ratu truputį akmenį, bet netikiu, kad dėl to galėjo tas ratas nukristi. Sustojom, žiūrim, kad varžtai sulūžę“, – kalbėjo Baciuška.
Vanagas į kaltinimus sureagavo teigdamas, kad varžovo jis negalėjo matyti, o pirmo etapo metu taip pat neveikė apie artėjantį varžovą įspėjantis signalas, dar vadinamas sentineliu.
Šią situaciją laidoje „DaKaras“ pakomentavo praėjusiais metais ralyje lenktyniavęs keturratininkas Antanas Kanopkinas, pastebėjęs, jog Baciuška turi galimybę pateikti apeliaciją.
„Aš žinau, kad šitą klausimą galima labai lengvai išspręsti ir klausimo sprendimas nėra labai brangus jų biudžetui. Man atrodo, 500 eurų kainuoja apeliaciją parašyti. Galima pasižiūrėti, ar tikrai buvo spaustas mygtukas, kiek kartų buvo spaustas ir ar signalą gavo iš tikrųjų Benedikto ekipažas.
Roko dabar užduotis tiesiog greitai važiuoti. Jis atvažiavo čia lenktyniauti, gali važiuoti pirmas. Per kelis šimtus kilometrų jis tai rodė, bet to neužtenka, reikia nuvažiuoti dar tris kartus tiek pat greitai, kad būtų dienos nugalėtoju.
Manau, kad jiems patiems reikėtų kaip įmanoma mažiau intrigų tarp lietuvių kurti. Gal tai ir ne intriga, o tiesiog išsakyta nuomonė, bet paskui interpretuojama vienaip arba kitaip“, – teigė Kanopkinas.