Prieš kurį laiką didelio ažiotažo sulaukusį karštą kubilą LKL arenoje „Šiaulių-Casino Admiral“ klubas pakėlė į dar aukštesnį lygį – šalia jo ir krepšių spragsėjo žarijos ir sultis leido šašlykas, o išeigininiais treningais išsipuošę kepėjai skendo maloniuose kvapuose.
Tokius vaizdus lietuviško krepšinio aistruoliai galėjo išvysti sekmadienio rungtynėse tarp „Šiaulių“ ir Jonavos „CBet“. Jeigu pačių saulės miesto krepšininkų nuotaikos po pralaimėjimo 90:94 nebuvo geriausios, veidai kubile ir šalia šašlyko surūgę tikrai nebuvo.
Vaizdai greitai apskriejo ir interneto platybes – Utenos „Juventus“ klubo vadovas Eimantas Skersis pasidalijo ne itin skania idėja, kaip savo išdaigas „Šiaulių“ fanai galėtų pakelti į aukštesnį lygį, o vaizdais dalijosi net ir serbų sporto naujienų tinklapis „Sport Klub“.
„Tokių dalykų nepamatysite niekur kitur“, – skelbia tinklapio antraštė.
„Priešgaisrinių taisyklių gal ir nepažeidžia, bet pagarbos krepšiniui, žaidėjams, žmonėms – tikriausiai. Nežinau, ar čia viskas gerai. Man šašlo kepimas arenoje, kai vyksta rungtynės, susižavėjimo neprideda, ypač kai „Šiauliai“ taip atrodo aikštelėje. Reikėtų rūpintis kitais dalykais, o ne saunom, kubilais ir maistais.
Manyčiau, kad marketingo departamentas jau šiek tiek persistengia. Gal pirmiausia ir juokinga, bet kai įjungi smegenis, ribos kažkur turi būti. Tegul dar atsiveža smėliuko, pasidegina su bikiniais, apatiniais. Jeigu tokios idėjos yra gerai, galima jų prigalvoti ir daugiau. Man jau truputį…“ – vertino Gecevičius.
Savo ruožtu Gintarė Petronytė taip griežtai į situaciją nežiūrėjo.
„Mačiau, kad Kanadoje ledo ritulys irgi yra žiūrimas iš jacuzzi vonių. Marketingine prasme, tai yra geri dalykai. Aš net gaunu iš užsienio žinutes su klausimais, „ką jūs ten darote?“ Sutinku su Martynu, kad pirmiausia reikėtų galvoti apie krepšinį, bet gerai, kad apie tai kalbama, taip turbūt dirbama ir su rėmėjais. Bet žaidėjams gal dėl to negali koncentruotis. Pavyzdžiui, Blakesui gal maišė šašlykų kvapas“, – šyptelėjo Petronytė.